..سکوت دیوار...

آهای تو که گوش به دیوار گذاشته ای...منتظری تا کسی صدایت کند !

..سکوت دیوار...

آهای تو که گوش به دیوار گذاشته ای...منتظری تا کسی صدایت کند !

تعطیلات تموم شد

سلام

تعطیلات عید هم تموم شد

دوباره باید بریم

دانشگاه

من تازه دارم بدبختی دانشجو ها رو تو شهرهای دور از خونه هاشون می فهمم

واقعا سخته.من که تو یه شهره بزرگ مثله اصفهان هستم موندم برام عذاب آوره

تازه من که عاشق تنها بودنم.

آره من یه مجرده کامل هستم .تنهای تنها

تازه تو دانشگاه با 3 و4 نفر بیشتر دوست نشدم

می خوام تو این دانشگاه (آخه من انتقالی هستم) روش تازهای رو تو دوست داشتن امتحان کنم

با هر کسی رابطه دوست داشتن بر قرار نکنم

البته یه خورده سخته.

من از اون دسته آدمهایی هستم که خانم هایی رو که خودشون رو می گیرن زیاد خوشم نمی یاد

ومی گم که کسی که تو رو تحویل نمی گیره تو هم نباید تحویلش بگیری

حالا هر کسی می خواد باشه فرشته روی زمین یا...

البته غروره خانم ها جزئی از نجابته شونه البته من منظورم غروره زیاده

یعنی احساس با کلاس بودن

آره من امشب میرم.دارم کلافه می شم

.....................................................................................................

نظرات 4 + ارسال نظر
شازده خانوم یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:35 ب.ظ http://shazdekhanoom.blogsky.com

فراخان جمعی
در جهت بازگشایی بخت دختران یه کم از بخت گذشته در راستای روز سیزده بدر یه گره شل هم برای شازده خانوم بزنید بلکه در سال جدید از دستش یه نفس راحت بکشید.

دختری که هیچ کس و جز تو نداره یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:43 ب.ظ http://banooyemah.blogsky.com

سلام
مسافری هستم به مقصد بهشت َ در این سفر به دنبال هم راهی میگردم که همسفر م باشد . همسفری متفاوت از دیگران با تفکر بالا و اهل علم و دانش با کوله باری از معرفت که همراهی ام کند شاید در این سرزمین یافتم
موفق باشی

امیدوارم پیداش کنی...

سعید یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:53 ب.ظ http://shalamche.blogsky.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری بهم سر بزن.
بای

روزبه یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:04 ب.ظ http://black2.blogsky.com

سلام...
خدائی سخت ...البته توی یک شهر دیگه بودن...اون هم به تنهائی...
ولی من واقعا چنین فرصتی رو دوست دارم...
امیدوارم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد