..سکوت دیوار...

آهای تو که گوش به دیوار گذاشته ای...منتظری تا کسی صدایت کند !

..سکوت دیوار...

آهای تو که گوش به دیوار گذاشته ای...منتظری تا کسی صدایت کند !

با سلام

اینم برای همه مادران..

که زیادی توجه دارن به ...

 

Mama said

گفت مادر

مادرم به درستی من را آموزاند

آنگاه که جوان بودیم

که زندگی کتابی است باز.پسرم

نا تمام رهایش مکن

فروزان ترین شعله تند تر می سوزد

این است آنچه از او شنیدم

دله پسر در گرو مادر است

ولی باید راهم را بیابم

دلم را رها کن..

بگذار پسرت بزرگ شود

دلم را رها کن مادر

یا بگذار این دل آرام ماند

یاغی نام خانوادگی تازه ام است

خونی دمیده بر رگانم

ریسمانه پیشبند به دوره گردنم

نشانی که هنوز ماندگار است

خانه را زود رها کردم

از آنچه به اشتباه دیدم

هر گز در خواست بخشایش نکردم

چرا که آنچه گفتم به آنجا رسیده

همه آن کس که نیستم که تو برایم آرزو داشتی

عشق مادر یه پسرش

به زبان نمی آید. یاریم ده که باشم

اری .من عشق تو را بدیهی گرفتم

و همه گفته هایت را

به آغوشت نیاز دارم که به من خوش آمد گوید

بگذار پسرت بزرگ شود..

 

METALLICA

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:12 ب.ظ http://shekastkhoordeh.blogsky.com/

سلام خیلی وبلاگت جالبه.ممنونم از اینکه به من سر زدی.موفق باشی

وصال دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:58 ب.ظ http://gonjishk.blogsky.com

سلام
مرسی به من سر زدی
وبلاگ شما هم قشنگه.....

یاسمین دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:56 ب.ظ http://rue.blogsky.com

عشق پر پرواز است که پرندگان دارند عشق دل خونین است که عاشقان دارند عشق همان سراب است که صحرا دارد نکه صحرا بلکه دنیا دارد عشق یافتنی نیست>عشق داشتنی نیست عشق خیالی نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد