..سکوت دیوار...

آهای تو که گوش به دیوار گذاشته ای...منتظری تا کسی صدایت کند !

..سکوت دیوار...

آهای تو که گوش به دیوار گذاشته ای...منتظری تا کسی صدایت کند !

۸۴

با سلام به همه دوستانه عاشق پیشه و با دله خودم...

امسالم تموم شد و به خاطرات نوشته یا نا نوشتمون پیوست

ما موندیم و یه سالی که گذشته .حالا بد یا خوب

سالی که عاشقا به هم رسیدن و کسانی که موندن تا منتظره آینده باشن

 

سالی که خیلی ها رفتن و اومدن

سالی که من به آرزوم نرسیدم

راستی بیاییم از خدا بخواهیم

مریض ها رو شفا بده...

بزرگی می گفت...

 باسلام

بزرگی می گفت...

آدم ها مثله یه دریاچه هستن.هر چه عمیق تر باشند و بزرگتر آرام ترند.  

مهربانی

مهربانی

مهربانی جادهای است

که هر چه پیش تر روند.خطر ناک تر می شود

نمی توان بازگشت...

اما لحظه ای باید درنگ کرد

و شاید چند گامی به بی راهه رفت

مدتی است بر جاده ای هموار می رانیم...

حرفهای نزدیک دارند فرا می رسند

خطر ناک است!

سلام بی وفا

سلام بی وفا

راستی می دونی یکی دلش برای دیدنت لک زده

کسی که تا حالا بعد از تو با هیچ دختری تا حالا دو سه روز بیشتر دوست نبوده

می دونی تو این چهار سال یه روزش بدونه فکر کرئن به تو شب نشده

می دونی گواه دوست داشته من و تو هنوز اون شیشه شکسته است که منو یواشکی از توش نگاه می کردی

خداکنه یادت نرفته باشه

راستی یادته اون روز داشتی منو از پشت اون ماشین نگاه می کردی

شاید از دیدنم تعجب کرده بودی

حتما تو دلت گفتی این اون پسره است چقدر عوض شده

چقدر شکسته شده و به قوله بچه ها نابود

ولی تو هر روز خشکل تر شدی و بهتر

منم لذت بردم دیدمت اما به روم نیاوردم.

خدایی اصلا به من فکر می کنی

نمیگی اون پسره کجاست.

فکر نکنم اصلا ما رو یادت باشه

................................................................................................

سلام

سلام

من امروز حالم خوش نیست .تو چطوری؟

راستی میگن خیلی خوش تیپ و خوشکل شدی

شدی دل بره محله تون.خوشبحاله اون کسی که دله تو رو برده

و ما هنوز اندر خم یه نگاهت موندیم...

گذشت...............

سلام

خوبی .منم از احوال پرسیهایت خوبم

راستی امروز اومدم همون جایی که همدیگر رو دیدیم

تو نگاه کردی منم نگاه...

دوتامون به هم نگاه می کردیم و بعد هم هیچی نمی شد

من می رفتم و تو می رفتی.

ولی تو اون نگاهامون شاید هزار حرفه نگفته بود

ولی از اون چهارشنبه آخر سال الان 4 سال گذشته

و من موندم یه غصه دیدنت با دیگری

.....................................................................................

با کلاس...

سلام

من که خوبم تو چطوری.راستی چقدر حالم را می پرسی

می گن خیلی با کلاس شدی.دیگه تحویل نمی گیری

آدمهایی که با کلاس میشن همه رو حتی اونهایی رو که قبلا دوست داشته بودن با ید فراموش کنن

فکر نکنم. من که هنوز دوست دارم با کلاس.میشه منم با کلاس بشم تو رو فراموش کنم.

خدا نکنه....

نگاه کن.

نگاه کن که موم شب به راه ما

چگونه قطره قطره آب می شود

صراحی سیاه دیدگانه من

به لای لای گرم تو

لبالب از شراب خواب می شود

به روی گاهواره های شعر من

نگاه کن

تو دمی و آفتاب می شود

فروغ فرخزاد